Quality controls in leaflet distribution,logistics, market research, representation in Croatia, Serbia, Bosnia, Slovenia and other countries.. Controls of quality of stores activities | LORAN d.o.o.

Kontrola poslovnica

Loran

Na današnjem tržištu konkurencija je jaka u svim branšama. Da bi bili u korak s konkurencijom potrebno je konstantno poboljšavati vlastito poslovanje i usluge , a sve kako bi kupac bio zadovoljan te kako bi u konačnici privukli što veći broj kupaca i zadržali postojeće.

Da bi znali da li je kupac zadovoljan te uvidjeli eventualne propuste u poslovanju vaše tvrtke neophodno je provoditi kontrole kvalitete poslovanja.

Kontrole se mogu provoditi na 3 načina :

  1. Kontrola poslovnica – interni zapisnik ; Naš kontrolor odlazi na ugovorenu lokaciju ( poslovnicu ) sa unaprijed dogovorenim parametrima kontrole ( zapisnik ) i bez najave voditeljima poslovnice sastavlja zapisnik . Zapisnik može sadržavati slijedeće ( vanjski izgled poslovnice , urednost parkinga, urednost unutrašnjosti, urednost i popunjenost polica, dostupnost osoblja na odjelu , uslužnost osoblja, vrijeme čekanja na blagajni , broj kupaca na blagajni i otvaranje druge blagajne itd… ) .
  2. Anketiranje ; Naš djelatnik provodi anketiranje po unaprijed dogovorenim pitanjima za kupce . Anketiranje se može provoditi ispred samog trgovačkog centra ( poslovnice ) , u gradu ( slučajni prolaznici ) ili na drugim željenim mjestima.
  3. Mystery shopper ; Naš djelatnik obavlja ulogu tajnog kupca na određenoj lokaciji u određenoj poslovnici po unaprijed dogovorenim kriterijima.

Temeljem provođenja nekog od načina kontrola stječete uvid u stanje i kvalitetu poslovanja vaših poslovnica , zadovoljstvo kupaca i točno znate gdje djelovati u koliko je potrebno da bi ste određene segmente poboljšali.